Friday, December 30, 2016

Avisering från Google – Apple

Google
Apple
Direktuppdatering 30 december 2016
WEBB
Apple 24" iMac Intel 2.33GHz (Core2Duo), 3GB RAM, 1TB HD med OSX Lion
Säljer nu min iMac på 24 tum i fint skick. Jag köpte den fullutrustad i december 2006 (10 års jubileum nu) och har uppgraderat hårddisken för några år ...
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Apple Watch Sport 42 mm svart aluminium med svart band (Series 0)
Jag säljer min Apple Watch eftersom jag har slutat använda den. Det är den första generationen, dvs "Series 0". Jag köpte den från Apple i England så ...
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Visa fler resultat | Redigera inställningarna för Alerts
Du har fått det här e-postmeddelandet eftersom du prenumererar på varningar från Google Alerts.
RSS Ta emot den här varningen som RSS-flöde
Skicka kommentarer

No comments:

Post a Comment