Wednesday, March 28, 2018

Avisering från Google – Google

Google
Google
Direktuppdatering 28 mars 2018
NYHETER
Oracle och Google har fört en lång infekterad strid, där Oracle anklagar Google för att ha brutit mot upphovsrätten när de använde Oracles Java-API då de skapade mobiloperativsystemet Android. Redan 2010 stämde Oracle Google för att ha använt 11 500 rader Javakod användes i Android-systemet.
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Skorna fortsatte att trilskas. Som en sista desperat utväg gick jag och biktade mig hos den i mina ögon bästa skomakaren i stan. Han lyssnade tålmodigt på min klagovisa och rådde mig att köpa ett par korksulor. Och se – problemet var löst! Internet och Google är bra till mycket men visst är det skönt med ...
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Visa fler resultat | Redigera inställningarna för Alerts
Du har fått det här e-postmeddelandet eftersom du prenumererar på varningar från Google Alerts.
RSS Ta emot den här varningen som RSS-flöde
Skicka kommentarer

No comments:

Post a Comment